سفارش انجام پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم جستجوی هارمونی:

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یعنی استفاده از کانال های مستقیم مصرف کننده، برای رساندن و تحویل کالاها و خدمات به مشتریان بدون استفاده از واسطه های بازاریابی. این کانال ها شامل پست مستقیم، کاتالوگ ها، بازاریابی تلفنی، تلویزیون تعاملی، دکه ها، وب سایت ها، و تجهیزات همراه می شوند. بازاریاب های مستقیم به دنبال یک پاسخ قابل اندازه گیری، مثل سفارش مشتری هستند. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بازاریابی مستقیم کلیک کنید.

در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های شبکه ی عصبی (neural network) و الگوریتم جستجوی هارمونی (harmony search algorithm)، مجموعه داده های مربوط به بازاریابی مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.


دریافت پروژه داده کاوی بازاریابی مستقیم به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم جستجوی هارمونی

مشاوره رایگان انجام پروژه های داده کاوی.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مستقیم ,بازاریابی ,داده ,جستجوی ,هارمونی ,الگوریتم ,بازاریابی مستقیم ,الگوریتم جستجوی ,جستجوی هارمونی ,داده کاوی ,کاوی بازاریابی ,الگوریتم جستجوی هارمونی ,کاوی بازاریابی مستقیم
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کلاس سوم دبستان 12 فروردین فروش حبوبات ایرانی و خارجی آرمان روان طراحی سایت املاک موسسه حقوقی وکالتی اموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور Lauren آقای وبلاگ دانلود کتاب و خلاصه کتاب